loading...

آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان

از این رو آژانس نامی گشت قصد دارد با برگزاری تور استانبول ویژه بهار 1400 برای ساختن خاطراتی به یادماندنی با شما همسفر شود

بازدید : 86
پنجشنبه 21 مرداد 1400 زمان : 15:06

شاید همین امروز هم هیجان توصیف نشدنی در خود حس می کنید، چرا که تنها چند ماه تا فرا رسیدن سال نو خورشیدی و بهاری ما ایرانیان باقی مانده و اگر شما گردشگران عزیز هنوز مقصد سفرهای نوروزی خود را انتخاب نکرده ‌اید، این فرصت عالی را از دست ندهید و همین حالا جهت رزور تور نوروز استانبول 1401 اقدام نمایید و به عنوان یک مقصد سفر محبوب و بسیار پرطرفدار ایرانیان برنامه ریزی های لازم را انجام بدهید.

سفر به استانبول در تمامی فصول طرفداران خود را دارد اما این ایام بسیار شلوغ و مملو از گردشگر می شود و بهتر است از حالا به فکر کارهای اولیه سفرتان باشید. مقصد زیبای استانبول همه ساله میزبان هزاران ایرانی در ایام عید می باشد، بنابراین انتخاب این مقصد می تواند سوپرایزهای ویژه ای برای شما داشته باشد پس مطمئن باشید که با خرید تور استانبول نوروز بهترین تصمیم را گرفته اید. این شهر بعنوان پایتخت گردشگری کشور ترکیه هر آنچه از یک سفر خوب و ایده ‌آل انتظار دارید را برایتان به ارمغان خواهد آورد. توجه داشته باشید که حتی از همین امروز هم امکان پیش فروش تور عید استانبول 1401 نیز برای شما گردشگران وجود دارد و برخی از آژانس های مسافرتی که مجری مستقیم تورهای استانبول هستند، تورهایشان را پیش فروش کرده اند بنابراین فرصت را غنیمت بشمارید.

تور استانبول نوروز 1400

با توجه به توضیحات بالا مجموعه نامی گشت هم سعی کرده است تا لیستی از بهترین و با کیفیت ترین تورهای استانبول را در این بازه زمانی با قیمت های ارزان و مقرون به صرفه در غالب پکیج های مسافرتی به شما مسافران عزیز در بهترین شرایط ارائه کند تا بتوانید سفری به یادماندنی در بهار امسال تجربه کنید و امیدواریم که بتوانیم در لذت این سفر کنار شما عزیزان، سهمی اساسی را داشته باشیم.

موضوع بعدی این است که باید این را بپذیریم که تور نوروز استانبول یکی از به صرفه ترین تورهای خارجی برای ایرانیان اهل سفر در ایام تعطیلات بشمار می رود و نیز شما با سفر به استانبول به پایتخت فرهنگی اروپا سفر خواهید کرد و اینکه تور این مقصد آسیایی-اروپایی از محبوب ترین تورها بین مسافران ایرانی بوده و هست و دلیل آن هم نزدیک بودن فرهنگ مردمان آن به ما و همچنین برگزاری جشنواره های نوروزی متنوع می باشد و از آنجاییکه سالانه تعداد زیادی گردشگر به استانبول جهت دیدن اماکن توریستی و گردشگری سفر می کنند مراسم های زیادی برای این عید باستان را در نظر میگیرند.

قیمت تور استانبول نوروز 1401

در مورد قیمت تور عید استانبول 1401 باید بگوییم که گاها با خود فکر می کنید که هزینه های سفر به استانبول در زمان تعطیلات بهاری چرا باید نسبت به سایر فصول دیگر از سال گرانتر باشد، خوب دلیلش مشخص است به دلیل استقبال زیاد مسافر و موضوع عرضه و تقاضا که خوب کاملا طبیعی هم هست، اما نباید این را هم فراموش کنید که جشنواره ها و فستیوال هایی که در این ایام در استانبول برگزار می شوند، بی شک برای طیف گردشگر تکرار شدنی و جذاب خواهد بود و همچنین هتل ها و آژانس های مسافرتی خدمات ویژه ای برای مسافرانشان در این بازه زمانی در نظر می گیرند که این موضوع را زمانی که تور را خریداری و راهی آن می شوید به خوبی لمس می کنید. همانطور که میدانید قیمت این نوع پکیج های مسافرتی در فصول مختلف کاملا گوناگون ارائه و به فروش میرسد، به طور مثال در فصل بهار قیمت تور استانبول با توجه به اینکه مردم سفرهای خود را پشت سر می گذارند، به نسبت بالاتر ارائه میشوند و باید اطلاع داشته باشید که این قیمت ها نسبتا از 30% تا 40% افزایش خواهد یافت، در ضمن منظور از نسبتا نسبت به ایام عید و نسبت به ایام پیک قبل از سال میباشد چرا که قیمت پکیج ها در فروردین ماه و بعد از چهاردهم فروردین مجدد حدود 35 درصد نسبت به ایام عید پایین خواهد آمد و در نهایت شما اگر قصد سفر در این تعطیلات را دارید پیشنهاد ما این است که از ماه قبل یعنی اواسط بهمن ماه و یا ابتدای اسفند ماه تور خود را در سایت ما رزرو نمایید. توجه داشته باشید که خدمات تورهای مسافرتی آژانس مجموعه عبارت است از : بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان، انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج و موارد دیگر که به بنا به تقاضای شما قابل ارائه خواهد بود.

قیمت تور استانبول نوروز 1400

آفر تور استانبول نوروز 1401

خوب امسال هم به رسم هرسال سعی کرده ایم شرایط را به گونه ای مهیا سازیم که شما از آفر تور نوروز استانبول به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. در ضمن بدانید که تورهای گردشگری این مقصد به لحاظ تعداد گردشگر و مسافر، در سالهای اخیر همیشه در لیست 10 مقصد گردشگری برتر دنیا قرار گرفته است.

از این رو آژانس نامی گشت قصد دارد با برگزاری تور استانبول ویژه بهار1401 برای ساختن خاطراتی به یادماندنی با شما همسفر شود. بنابراین در تلاشیم تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت عید امسال را به زودی در همین صفحه ارائه کنیم تا براحتی شرایط رزرو یا خریداری را داشته باشید و مهمتر با نزدیک شدن به اسفند ماه بابت تور مسافرتی در این تعطیلات هزینه های گزافی را پرداخت نکنید.

خوشبختانه استانبول بزرگترین شهری است که در دو قاره مختلف جای خوش کرده و همچنین مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه هم نامبرده میشود، همین موضوع باعث اینهمه اسقبالگردشگر شده است و در ادامه منظور از آفر تور استانبول در فصل بهار همان تور لحظه آخری می باشد که درست در فاصله زمانی بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور توسط مجریان این صنعت ارائه می شود و دلیل ارائه این تورها به این شکل است که سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده اند و به دنبال آن آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی می باشند و اینکه تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، فصل پاییز و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد..

افر تور استانبول نوروز 1400

بهترین زمان خرید تور استانبول نوروز 1401

شاید بیشترین سوالی که همیشه مسافران در ذهنشان می چرخد این بوده که درست بهترین زمان خرید تور استانبول در ایام تعطیلات عید چه زمانی است؟ خوب اینکه چه زمانی اقدام کنید دقیقا برمیگرد به خود شما مسافر عزیز، اما اگر به دنبال پیشنهاد منطقی و مقرون به صرفه ای هستید ما پیشنهاد می کنیم که 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ سفرتان باشد. شما براحتی با قرارگیری پکیج های بهار 1401 بر روی سایت می توانید بلیط رفت و برگشت هواپیما را به صورت سیستمی بخرید و هزینه بسیار پایین تری برای بلیط خود به این مقصد بپردازید.

موضوع مهم بعدی هم رزرو هتل محل اقامت شماست که بهتر است یک ماه قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید تا خیالتان بابت افزایش قیمت راحت باشد و در ادامه توجه داشته باشید که محل هتل قابل دسترس و به مرکز شهر نزدیک باشد، اما این را هم باید در نظر بگیرید که هتل انتخابی تان هرچه به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه اقامت شما بیشتر خواهد بود و هرچه هتل محل اقامت از مرکز شهر دورتر انتخاب بشود و یا حتی در حومه شهر، می تواند هزینه اقامت شما را بسیار کاهش دهد و این موضوع دقیقا به سلیقه و بودجه شما مربوط می شود.

بهترین زمان خرید تور استانبول نوروز 1400

جشنواره های نوروزی استانبول

استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه و همچنین استقبال بی نظیر مسافران ایرانی در خصوص سفر به آن در فصل بهار باعث شده است که این شهر جذاب و دوست داشتنی میزبان گردشگران نوروزی بسیاری از سراسر ایران باشد، به همین منظور با شروع فصل بهار و در این ایام، فستیوال‌ ها و جشنواره‌ های عیدانه بسیاری در استانبول برگزار می ‌شود که فستیوال کتاب فروشان استانبول جزو همین جشنواره هاست که در اصل " فستیوال بیبلیوپول " هر ساله در فصل بهار و در ماه مارس، 40 کتاب فروش از سراسر این شهر در ایستگاه مترو حیدرپاشا گرد هم جمع می شوند و در فضایی صمیمی و بامزه کتاب ‌های خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می ‌دهند که پیشنهاد می کنیم اگر در این زمان راهی این مقصد شدید دیدن آنها را از دست ندهید. هچنین " فستیوال بین‌ المللی رقص " درست بعد از ایام تعطیلات یعنی از 28 مارچ تا 2 آپریل در استانبول برگزار می گردد و در این جشن کلی شرکت ‌کننده خوش ذوق و علاقه مند از سراسر دنیا جهت یادگیری رقص راهی آن می شوند. جشنواره آخر در فصل بهار می رسد به " فستیوال گل‌ های لاله " خوب در ایران هم در روزهای آخر اسفند ایرانیان به دنبال گل لاله برای سفره هفت سین خود هستند. در استانبول هم گل لاله برای مردم ترکیه بسیار مهم و ارزشمند است و به نوعی جزوی از فرهنگ این کشور هم بشمار می رود. به همین منظور با با فرا رسیدن بهار زیبا، فستیوال گل لاله در مشهورترین پارک ‌های استانبول برگزار می ‌شود که کلی گردشگر ایرانی در آن شرکت می کنند. ضمنا در این فستیوال، میلیاردها گل لاله از 120 نوع مختلف وجود دارد و بازدید از آن کاملا رایگان می باشد، پیشنهاد می کنیم حتما از آنها دیدن کنید.

منبع: تور استانبول نوروز 1401

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور ها
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه